Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 18.1.2023 alkaen.

 

Verkkokauppa:

 

Verkkokaupan tuotteita myy Minimu, 2784448-1. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron ja tuotteita myydään yksityishenkilöille jollei toisin ole kirjallisesti sovittu. Pidätämme oikeuden hintojen, toimituskulujen ja -hintojen muutoksiin sekä virheelliseen varastosaldoon.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö maksutavan mukaisesti. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai tilauksen epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustumaan ja sitoutumaan voimassa oleviin toimitus- ja tilausehtoihin. 

 

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalvelun tarjoajana toimii Shopify payments. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

 

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkista aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluun sähköpostitse tai puhelimitse. Asioidessasi asiakaspalvelun kanssa pidä aina mahdollinen tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden puhelimitse tai sähköpostilla: 

+358 44 5659657
info@minimu.fi 

 

 Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät aina posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset paketteina tai kirjeenä joko postiin tai postiluukkuun, asiakas saa toimituksen seurantakoodin toimitusvahvistuksen yhteydessä. Toimituskulut kotimaan tilauksiin:

  • Kaikkiin yli 80 € tilauksiin kuuluu maksuton toimitus (postin paketti- tai kirjetoimitus, Suomessa)
  • Pienempien tilausten toimituskulu kirjeenä on 4,90€ (Posti, Suomessa)
  • Paketti 6,90 (Posti, Suomessa)
  • Nouto toimipisteeltä Viljakkalasta ilman toimituskuluja. Kun tilaus on valmis, noudosta sovittava erikseen puhelimitse tai sähköpostilla.

 

Toimitusaika

Toimitamme tilaukset mahdollisimman nopeasti asiakkaille. Käsittelemme tilauksen samana tai kolmen arkipäivän sisällä tilauksen saapumisesta. Jos tuote on tilaustuote tai personoitu tuote, niin toimitusaika voi olla kaksi viikkoa. Mikäli tuotteita ei voida toimittaa koska tuotteita ei ole varastossa, tai jos toimitus myöhästyy muista syistä, saa asiakas siitä tiedon sähköpostitse.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. 

Asiakas on velvollinen tarkastamaan lähetyksen 14 vuorokauden kuluessa ja tutustumaan tuotteen pesu- ja hoito-ohjeisiin ennen käyttöönottoa.

 

Palautus- ja peruutusehdot

Peruuttamisoikeus

Suomen kuluttajansuojalain mukaisesti kuluttaja-asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilaus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun tuote on vastaanotettu.

Tilaustuotteena ostettua tai personoitua/nimikoitua tuotetta ei voi palauttaa tai peruuttaa.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille peruutuksesta esimerkiksi sähköpostilla jolloin saatte ohjeet palautuksen tekemiseksi. Palautusmaksu on 6,90 €. Palautus toimipisteeseen Viljakkalaan on maksutonta.

Kuinka palautan tai vaihdan tuotteen?

Mikäli haluat peruuttaa tilauksen, palauttaa kokonaan tai osan tilauksesta, niin palautus maksaa 6,90 €. Palautusmaksu vähennetään palautussummasta. Mikäli olet saanut ilmaiset toimituskulut ja palautuksen jälkeen et ole oikeutettu ilmaiseen toimituskuluun, maksat toimituskulut sekä 6,90 € palautusmaksun. Halutessasi voit vaihtaa tuotteen, vaihto maksaa palautusmaksun verran eli 6,90 €. 

Palautettavat ja vaihdettavat tuotteet tulee toimittaa alkuperäisessä pakkauksessa ja virheettömänä.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Säilytä kuitti palautuslähetyksestä, kunnes olet saanut hyvityksen tai kuittauksen, että palautus/vaihto on loppuun käsitelty. Jos palautuslähetys katoaa kuljetuksen aikana, Minimu ei ole velvollinen hyvittämään tuotteita, jotka eivät ole saapuneet palautuksena takaisin yritykselle, jos asiakas ei pysty todistamaan, että on lähettänyt tuotteet takaisin. Kuitti palautus lähetyksestä toimii todisteena palautuksesta, jos paketti katoaa.

Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti sekä liitä mukaan yhteystietosi sekä tilausnumerosi. Muut ohjeet palautuksen tekemiseksi saat Minimulta sähköpostitse. 

Rahojen palautus

Kun saamme palautetun tuotteen, laitamme rahapalautuksen eteenpäin. Palautuksen saatte viimeistään 14 vrk palautuksen saapumisesta.

 

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Mikäli asiakas ei nouda pakettia postista tai noutopisteeltä määräajan sisällä, paketti palautuu takaisin lähettäjälle. Noutamattomasta lähetyksestä perimme 12,00 € maksun, joka kattaa palautus- ja tarvittaessa uudelleenlähetyskulut. Jos asiakas ei halua pakettia uudelleen lähetettäväksi, peritään 12,00 € joka tapauksessa. 

 

Ongelmatilanteet 

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa siitä meille viimeistään 14 päivän kuluessa. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio Postille.

 

Päivitetty 18.1.2023.